Monday 21 February 2011

C0mel sampai rasa nak nangis

Penah tak k0rang teng0k benda benda yang sangat sangat c0mel sampai korang rase nak nangis?ahaa..tade bukan..?LOL.. aku ni kalau pegi kedai especially stationary, aku selalu tertarik tengok pembalut hadiah, gift cards atau apa apa yang colourful dan cantik. Bila tengok je rasa macam nak beli tapi mana ada aku nak bagi hadiah kat sape sape pun..kadang kadang aku beli pastu aku simpan je kat bilik.da macam orang gile pulak..huh =.=

 gmbr ni aku google je tp siyesly aku mmg suke tgk pembalut haduah ni..comel sangat sangat.

ni brooch aku beli online dulu..da sampai da hari tu..comel kan?suke2!!~ hee ^_^

Lagi kan… Kadang kadang jugak aku akan habiskan masa berjam jam depan laptop pastu main google2 image yang comel comel cam cute wallpaper ke, Selina Gomez ke..uh.. cakap pasal Selina Gomez ni  memang rasa nak nangis la tengok kecomelan dia. jelez aku..huhu =.=  nak jadik comel macam die gak boleh??


adoi..memang sangat sangat comel kan..geram je aku tengok die ni..macam nak gigit gigit pipi dia tu pun ada.. boleh? haha

 *thanks for reading

No comments:

Post a Comment